Ο ρόλος της προβολής των προϊόντων στα εκθετήρια

Τα εκθετήρια προϊόντων αποτελούν ιδιαίτερα σημαντικά στοιχεία για τα εμπορικά καταστήματα. Ειδικά για τα μαγαζιά, που απευθύνονται σε πελάτες λιανικής πώλησης και σε απαιτητικό κοινό, θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι έχουν θεμελιώδη σημασία για την επιτυχή τους λειτουργία και την πορεία των πωλήσεων.

Ιδέες για την τοποθέτηση των εμπορευμάτων

Οπωσδήποτε η τοποθέτηση των αντικειμένων προς πώληση δεν υπόκειται σε γενικούς κανόνες και σε αυτό το σημείο παίζει σημαντικό ρόλο το προσωπικό μεράκι του επαγγελματία, οι ιδέες, η πρωτοτυπία και η αντίληψη, για το «πάντρεμα» με τη φύση του είδους, που εμπορεύεται το κατάστημα και το κατάλληλο ύφος. Βέβαια δεν μπορούμε να υποβαθμίσουμε και τη θεωρητική γνώση, καθώς και τον ιδιαίτερα θετικό ρόλο, που μπορεί να διαδραματίσουν οι διακοσμητικοί σύμβουλοι.

Χώρος, εμπορικό σημείο, στυλ

Σε αυτή τη διαδικασία σύνθεσης διαφορετικών παραγόντων δεν μπορεί  να μη λαμβάνεται υπ΄ όψη και ο χώρος στον οποίο βρίσκεται το ίδιο το κατάστημα. Πρέπει να ταιριάζει και με το γενικότερο ύφος του γεωγραφικού και εμπορικού σημείου.

εκθετήρια προϊόντων Τι σημαίνει αυτό;

Για παράδειγμα: Άλλες είναι οι απαιτήσεις σε ένα νησί, διαφορετικές σε ένα ιδιαίτερα τουριστικό παραθαλάσσιο μέρος, αλλιώς στήνεται ένα μαγαζί σε ένα χειμερινό θέρετρο και φυσικά άλλο είναι το ύφος της μεγαλούπολης. Στο τελευταίο παράδειγμα και πάλι λαμβάνεται υπόψη ο εμπορικός χώρος: Αλλιώς στο κέντρο, διαφορετικά στη γειτονιά, στο εμπορικό κέντρο, σε «πέρασμα» κτλ.

Ο ρόλος του εκθετηρίου στο εμπορικό κατάστημα

Στα εμπορικά καταστήματα λιανικών πωλήσεων τα εκθετήρια προϊόντων επιβάλλεται να είναι πάντοτε ξεσκονισμένα και καθαρά. Τα είδη ρουχισμού και τα αρώματα συνήθως έχουν ένα ιδιαίτερα απαιτητικό κοινό: τις γυναίκες. Οπότε ένας λόγος παραπάνω να είναι περιποιημένα. Τα ίδια ισχύουν και με το παραπάνω για καταστήματα οπτικών, αφού εμπορεύονται προϊόντα, που έχουν να κάνουν με την υγεία των ματιών.

Η τοποθέτηση του προϊόντος, σε συγκεκριμένο σημείο, έχει μεγάλη σημασία για την προβολή του. Πάντα οι έμποροι έχουν «κομμάτια», που επιδιώκουν για να πουλήσουν, ορισμένες φορές «καίγονται», για τους δικούς τους λόγους, όχι απαραίτητα δόλιους, με μεγαλύτερο ζήλο σε σχέση με άλλα. Ο τρόπος που θα εμφανιστούν στη βιτρίνα την εξωτερική, αλλά και την εσωτερική, μπορεί να προσελκύσει περισσότερο το καταναλωτικό κοινό.

Οι βιτρίνες στα καταστήματα τροφίμων

Στα καταστήματα τροφίμων ισχύουν όλα τα προαναφερθέντα, σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό, ενώ πρέπει να λαμβάνονται υπ’ όψη και οι υγειονομικοί κανόνες, για την προστασία των τροφίμων, από εξωγενείς παράγοντες. Ζαχαροπλαστεία, οπωροπωλεία, παντοπωλεία, κρεοπωλεία, καταστήματα τυριών και αλλαντικών, έχουν τις δικές τους τεχνικές και ιδιαιτερότητες στο θέμα της προβολής των προϊόντων τους. Στις περισσότερες των περιπτώσεων, τα ψυγεία εκτός από τη συντήρηση λειτουργούν και ως βιτρίνες παρουσίασης.

Υπεραγορές

Μια ιδιαίτερη κατηγορία είναι τα πολυκαταστήματα και τα σούπερ μάρκετ. Έχοντας την ιδιαιτερότητα της υπεραγοράς, με πολυπίκοιλα εμπορεύματα, η διαδικασία τοποθέτησης των πολλών και διαφορετικών προϊόντων, είναι μια ιδιαίτερα σύνθετη διαδικασία.

Κάθε κατάστημα έχει τη δική του ιδιαιτερότητα, με βάση το εμπορικό σημείο και το είδος των προϊόντων, που εμπορεύεται. Το πελατολόγιο χαρακτηρίζεται επίσης από διαφορετικότητα και απαιτητικότητα. Σε κάθε περίπτωση ο τρόπος της τοποθέτησης των εμπορευμάτων, στα κατάλληλα εκθετήρια  αποτελούν βασικό συστατικό στοιχείο, για μια επιτυχημένη πορεία στις πωλήσεις.

 

Πηγή:Kmstoredesign.gr

 

Posted by: dhmosastakougradmin on Category: Πληροφορίες